sobota, 25. april 2009

Minila so dvajseta

a menda (spet) stopam v najboljša leta

Pred kratkim sem namreč stopil v svet trojke. Med tiste, ki so se mi še pred nadavnim zdeli stari, pametni, zreli, odgovorni - starši. Jaz jih še vedno čutim skromnih 25, le da so ta malenkost bolj odgovorna. Mogoče mi je prav zato moja draga sestrica podarila malo igračo za velike (in male) otroke - gurtno oz. slackline. Idealna igrača za druženje, koncentracijo, egotripanje, tekmovanje, športanje in še in še.

Ob odštevanju dnevov do svoje okrogle obletnice sem se pogosto spomnil svoje tete, ko je praznovala svojih 30, jaz pa sem se takrat šele bližal prelomnici v svet odraslih. Dobro se še spominjam občutkov, ki so mi govorili "madona kako je že stara". In priznam, mal me res grizlja tale trojka, še posebej ko me na cesti mladina pozdravlja z "dober dan" oz. me naslavlja z "gospodom". Mogoče pa zato tako intenzivno preživljam zadnje dneve mladosti, da me ne bi prehitro zapustila ;)

2 komentarja:

  1. Dobra slikca za k tekstu :)

    Keep your soul young man!

    Aaaarrggghhhhhhhh!!!!


    P.S. Da nauš preveč egotripu pr slackline-u bom pa že jst poskrbu, da te mal prizemljim he he ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah ta trideseta. Kljub temu, se včasih počutim kot najstnica

    OdgovoriIzbriši