nedelja, 26. oktober 2008

Oljke, gozdni palčki in kapučino

le kaj imajo skupnega?

Kot že več let zapored, so tudi letos Lojzetove oljke polno obrodile in prišel je čas pridnih rok, dobre volje, smeha in prijetnega druženja. Žal sem imel jaz letos službene obveznosti, saj je Zavod za gozdove Slovenije v času Evropskega Tedna Gozdov priredil delavnico za otroke na Čopovi ulici, kjer smo z otroci (tako s tistimi malimi kot tudi z malo večjimi) izdelovali gozdne palčke.

Ker so bile moje pridne roke zaposlene v Ljubljani, sem želel vsaj soboto popoldne preživeti v prijetni družbi, a mi tudi to ni bilo namenjeno, saj sem že na vse zgodaj zjutraj z avtom "podiral" potopne količke. Ker avto ni bil vozen, se me je usmilil Mk in me prišel zvečer pobrat skupaj s kolesi, saj smo imeli po delovni soboti v planu športno nedeljo. Tako sem vendarle uspel priti v Ankaran, čeprav le na dober štamperle in noč pod oljkami.

Sončna in spomladansko topla nedelja, je bila idealna za kolesarski izlet. Skupaj z Mkom, Marto, Saro, Matjažem in Ireno smo se po krajšem prigrizku rajskih sadežev pognali proti Črnem Kalu in naprej do Kozine, od tam pa v dolino Glinščice.

Po dolini je speljana 19 km dolga peščena pot, ki se vije po stari železniški progi skozi številne tunele, soteske, mimo bujnega, jeseni ognjeno-rdeče obarvanega primorskega rastja in strmih skalnih previsov. Včasih je proga predstavljala pomembno povezovo Trsta s Kozino, danes pa je priljubljena točka za sprehajalce, kolesarje, plezalce in druge užitkarje.

Po daljšem in vztrajnem spuščanju se nenadoma zaveš, da si prispel do pristaniškega mesta, kjer ti ostane samo še nekaj vzponov in spustov po ozkih ulicah do samega jedra, nato pa le še razvajanje z mamljivo dišečim italijanskim kapučinom.
slike

1. Ja ja, "za zaključek pa še kapučino", my ass, jst sam pir vidm na slik.

Zgleda pa tale dolina Glinščice prov fina, še posebi so mi hudi tuneli (kul slika tunela, btw). Lahko bi enkrat udarl tud en daljši tekaški trening po tejle potki. Aja, k smo glih pr teku, namest unih dveh penzionistov na sliki, bi lahko vsaj kkšno fajn tekačico sliku ;)

Aaaarrgghhhhhhh

2. Uuu, ta ideja s tekom ni švoh, sam nekak bi si moral zrihtat prevoz za nazaj, ker ne verjamem da bi bil kdorkol pripravljen pretečt dvojno razdaljo (še eno smer ne vem če); je celih 19 km :D No mogoče Premkov, on bi bil glih za tako stvar