ponedeljek, 19. november 2007

3 asociacije

Po sprehodu skozi Battambang sva razmisljala o najinih asociacijah na Kambodzo in Vietnam. Preden vam izdava svoje, naju zanima kaksne asociacije se porajajo v vasih glavah, glede na to da se niste bili tukaj. Ce vam ni pretezko, naj vsak napise 3.

15 komentarjev:

  1. Živjo,
    očitno vama nič ne manka :) kar je seveda fenomenalno.
    torej moje neizkušene asociacije:
    - džungla
    - črni lasje
    - voda.
    verjetno bolj po stereotipih a vseeno.
    Lepo se imejta. Tudi kakšna dežna kaplja po licu je lahko radost.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje tri asociacije:
    - (okusna) hrana
    - vlaga
    - ženske brez oblin

    Drugače se pa že veselim vajinih novih kuharskih mojstrovin.

    Lepo se mejta še naprej,
    Aaarrrgghhhhhh!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje tri asociacije so:
    - džungla
    - rikše
    - riž na 100 načinov

    Uživajta še naprej

    OdgovoriIzbriši
  4. ahoj, torej tele slavne tri bojo:

    -riž
    -zelenje in klobuki med njim
    -tupi američani

    ne vem pa zakaj se mi med možgani mota še rakija, pa taki luštni fantje, črnolasi of course ;)

    have fun, keep smile

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo, tole sicer nima veze z asosiacijam, ampak glih SVP vnašam manuale in sem tvojga zagrabla Rok...in mi je res hecn nepredstavljivo, da jst tle sedim vidvadva pa tm delč...in še enkrat Rok, ful lepo pisavo maš hehehehee....

    OdgovoriIzbriši
  6. Kambodža in Vietnam mi definitivno misli napeljeta na
    - poševne očke in RIŽ
    - smejoče žlobudranje, ki ga ne razumem
    - lepljiv vlažen zrak nad 35C

    A je to, to??

    Še naprej se mejta lepo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sej ste kar pridni :) Mate kar zanimive asociacije, midva bova pa z najinimi se mal pocakala, saj bi rada da se se kdo oglasi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hm, moje so pa:

    templji ob sončnem vzhodu/zahodu(pač najpogostejša fotka:)),
    rdeči kmeri (pri vseh teh običajnih asociacijah nimam pojma zakaj je ravno ta pri Kambodži med prvimi,
    tretja pa verjetno pripada hrani :)

    mmm... zihr kaj dobrega jesta :D

    fajn bodita ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. hmmmm...
    The End od Doorsov
    Vlaga in mokri štumfi
    Une čudne krave sred vode na riževem polju

    OdgovoriIzbriši
  10. Moje tri:
    - vijetnamska vojna
    - uni špičasti klobuki
    - džungla

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo najine tri.

    Vietnam:
    - rizeva polja (in riz na vse mozne
    nacine)
    - konicasti klobuki (med rizevimi
    polji seveda, jih pa tud u
    resnici ful nosjo)
    - vietnamska vojna (in posledicno
    dobro znanje anglescine, pri
    cemer sva se pa precej ustela)

    Kambodza:
    - Angkor (eden od razlogov da sva
    sploh sla sem)
    - Rdeci Kmeri (se jih vedno in
    povsod omenja)
    - spet riz (ga ful jejo in so nanj
    zlo ponosni, majo menda ogromen
    razlicnih besed zanj...)

    OdgovoriIzbriši
  12. Miha, tist so bivoli, ne pa cudne krave :) Ampak si naju pa spet spravu v smeh. Vsi ste ful face.

    OdgovoriIzbriši
  13. hmmm.. pa še jaz...
    -poševne očke
    -platoon
    -pisano

    OdgovoriIzbriši
  14. uh šit, kle sem bla pa mal pozna... jej jej jej, maja kaj bo iz tebe...

    OdgovoriIzbriši