nedelja, 11. november 2007

Pred delto se ena preizkusnja

Tega Saigona kar ne morva in ne morva zapustit. Vceraj sem bil verjetno prevec lacen in pogumen, zato sem si privoscu en majhen testen zepek pri obcestni prodajalki (tko mikavno je zgledal). Predvidevam da sem zarad tega za pol dneva oblezal s slabim pocutjem in vrocino. Po skrbni negi Sare, se je moje stanje drasticno izboljsalo, tko da sem spet fit. Jutr pa res na pot proti jugu, tokrat bl na izi in ziher z manjso vodeno skupino. V treh dneh nameravava prit do Phnom Penha (Kambodza). Se ze veseliva voznje s colni po ozkih kanalih ... juhu!!
_______________________________________________________

Another test before the Mekong Delta

Today we wanted to leave the city for the peace of the Mekong delta, but we got stuck here for another day. Yesterday I was a bit too hungry and brave I guess, so I bought a kind of a small pastry from a street vendour (it looked sooo good). I think that was the reason for me feeling sick for half a day. I spent the time in bed, feeling really bad, I even had some fever. As Sara was taking care of me I was well in no time, so I'm fit for the travelling again. So tomorrow we really leave Saigon, we'll take it easy, joining a small guided tour. We plan to arrive in Phnom Penh (Cambodia) in three days. We're already looking forward to traveling by boats through the narrow canals ...

5 komentarjev:

  1. Ah Rok pa sm ti reku da jej sam v Mekih pa Spar menzah...
    No sam da si boljš!

    OdgovoriIzbriši
  2. iiii, koncno sm dobla link :D uglavnem zdele se nimam cajta vsega prebrat pa vama sam napisem d vaja mam rada pa d vama posiljam lupckou 5 miljonou pa d vaja pogresam pa d uzivejta fulful :D pa d je moj volja naslov neobtojec, heh, k ne znam vec notr pridt...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hola RiS,
    ok, če je samo driska in kaj hujšega. Midva sva se srečno vrnila in danes je bil prvi službeni dan. Kaj več napišem prihodnjič. Katja mi je ravnokar ustvarila moj gmail, da bom lahko kontaktirala in komunicirala z vama :)) Imejta se rada <3 MAMI B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello!
    Sam da vesta da vaju tud tuki z Nove Zelandije pozorno spremlamo. Ce vama bo slucajno prevroce tam gor se lahko mimo grede postavita na glavo in se prideta ohladit k nam. Dons je tko lepo potegnl z Antarktike da je se pingvinom zanohtal.
    Ne se sekirat ce si pojedu kaj napacnega. se vsaj hitro naucis kaj je dobro in kaj ne. Pr nas te rajs zagiftajo pocas in sele cez par let opazis... Tko da na nek nacin mas prednost. ;)
    Srecno pot se naprej pa kaksne fotke bi bile dobrodolse.

    Take care!

    OdgovoriIzbriši
  5. hehehe rok ti pa reš ne morš iz svoje kože, kar se hrane tiče :)))
    oh ja, te bo že izučilu... sicer pa je mala detoksikacija telesa zmeri dobrodošla :) varno proti Kambodži!
    mislimo na vaja, lp

    OdgovoriIzbriši